h1

Brend Ema

april 17, 2011

Åh, har suttit ute i solen exakt hela dagen och pluggat, läst och bara solat. Hah! Det fick jag sota för nu iallafall, satan vad jag har bränt mig! Jag tror inte ens att jag var såhär röd i somras. Satt bara i en solstol också så jag är jätteröd/brun uppe vid axlarna och mitt uppe på axlarna går det som ett streck, och sen är jag kritvit, haha! Och ååh, vad det kliar! Helt galet att jag kan ha bränt mig så mycket på bara en dag!

Hur som helst, har varit ute och övningskört lite idag och det går bättre och bättre för varje gång! Roligt! Nu ska jag äta hemmagjord pizza med familjen!

Kommentera

