h1

Istiden

april 18, 2011

Sitter och redigerar bilder och dricker kaffe, allt för att skjuta upp all pluggning jag egentligen har framför mig. Har två bilder som är tagna under, och efter årets istid. Ni som har följt min blogg ett tag vet kanske vid det här laget att fota genom mitt fönster is the way to do it (1,2+ bilderna nedan och många många stycken som ligger i bildmapparna i datorn)!

Under istiden:

Igår, efter istiden:

Nu: Samhällskunskapsuppsats, grammatikprov-pluggning och fortsätta på mitt naturkunskaps-tal om genetiska sjukdomar. Great

2 kommentarer

  1. isens herre lämnar en grav efter sig-



Kommentera

