h1

Självporträtt

april 20, 2011

Nu har jag äntligen tagit tag i designen, så den kommer troligen upp imorgon om allt går som det ska. Som header hade jag tänkt mig ett självporträtt, vilket jag ju brukar ha, men nu kände jag verkligen för att redigera det för just designen. Kom på då att jag faktiskt aldrig har visat den här serien av bilder (bland annat bilden här nere), som jag tog för lite över en månad sen.
På tal om självporträtt har jag fotat några sånna idag (har tränat på att acceptera min profil – har alltid haft väldiga komplex för den). De blev faktiskt helt okej så några kommer väll upp om ett tag.

3 kommentarer

  1. va vacker du är!

    hoppas du har en fin skärtorsdag!
    /anna
    nystartad webshop med egendesignade linnen tshirts tygpåsar och posters!
    http://www.avanna.se


  2. Gud, måste bara få säga att du var fruktansvärt fin!


  3. Mycket bra självporträtt. Man dras in i bilden av dina ögon. Jättefin!



Kommentera

