h1

Jeansshorts

april 22, 2011


Jag har velat haft ett par superhöga jeansshorts ett bra tag nu, och igår fick jag äntligen tag på några! Gick in på röda korset och köpte mig ett par jeans för 10 kronor (!) som jag sen har klippt av. Ska försöka göra lite slitning på dem idag också och ev. klippa upp dom lite högre, men jag är nöjd – precis den typ av shorts som jag ville ha.
Annars då, jag har vaknat med spänningshuvudvärk idag men nu verkar det som att den börjar försvinna. Idag ska jag bara ligga ute i solen och njuta av ledigheten och att alla simskolor äntligen är slut för sista gången. Kan inte ens fatta det, haha. Det goa är ju att vi slutar jobba nu men ändå får lön i maj. Det känns ju helt ok liksom!

Kommentera

