h1

Påskdagen ∣ 13.39

april 24, 2011

Hej på er! Jag började påskaftonen hos min fasters familj med lite påsklunch, och avslutade dagen med finmiddag hos Maja. Hade en mycket bra påsk, alltså! Var inte hemma förän vid ett någongång inatt så idag sov jag ända till 10.20, helt sjukt haha, jag tror inte jag har sovit så länge på flera år. Hur som helst, det måste vara bort emot 30 grader i solen idag, så sjukt varmt!

Förresten så är ju äntligen designen färdigpillad också! Hoppas den ser bra ut för alla webbläsare bara. Nu ska jag gå ut i solen och skriva lite på Om mig-sidan här så att jag kan lägga upp den också!

Och juste, jag har försökt få till så att tiden när inläggen publiceras syns men det går inte, så hädanefter kommer jag att göra som i den här rubriken, helt enkelt skriva in tiden!

Kommentera

