h1

Profil ∣ 19.44

april 24, 2011

Jag har precis kommit inom dörren, vi tog en sväng till Farmor och (låtsas)farfar i någon timme. Han bor ute på landet, och det är så himla fint där ute, jättemycket backar och kullar och han bor högst upp på en kulle, fatta vilken utsikt! Det tyckte tydligen kameran också, 600 bilder senare fick jag tvinga mig själv att lägga ner kameran, haha=P. Bilderna håller på att laddas in, det är ju typ 8GB så det lär ju ta ett tag. Medan de laddar ska jag pudra näsan och fixa till mig lite och vänta på att Maja ska dyka upp så ska vi ta en cykeltur till McDonken för glass. Sounds good!


Bilderna är från ”profilövning-porträtt-serien”, haha!

2 kommentarer

  1. FIna bilder.



Kommentera

