h1

Lund ∣ 21.50

april 26, 2011

Hej! Kom nyss in från en lång promenad med Maja. Vi var ute i ungefär en och en halv timme och bara gick, så himla härligt nu när man kan vara ute så sent utan att behöva frysa fingrarna av sig (vilket jag nästan gjorde ändå men iallafall). Hur som helst, idag har jag gjort mina första timmar på McDonald’s, och fy fan säger jag bara. Aldrig trodde jag det skulle vara så stressigt, haha!
Nu ska jag packa det sista inför imorgon och sen gå och lägga mig, tåget går kvart i sex till morgonen (ehe). Ska åka ner till Lund fram till fredag och hälsa på pappa (han är ju som jag ju har sagt några gånger, på kurs där nere under vardagarna), så medan han går i skolan (känns riktigt bra att säga det här, att det inte är jag som går i skolan liksom) ska vi springa runt i Lund och Malmö fram till fredag. Härligt!
Sov gott, så hörs vi på fredag igen!

Bilderna är från i söndags när vi var hos farmor och Ove, himla fint!

Kommentera

