h1

Valborg ∣ 9.58

april 30, 2011

Jag är hemma! Kom hem igår runt 7-tiden efter att konstant ha åkt bil i 7 timmar. Jag måste säga att jag har smält ordentligt för Lund alltså! Så himla mysig stad! Vi tog även en tur över till Köpenhamn och en liten shoppingrunda i Malmö. Lyckades se en skymt av (tror jag iallafall, inte jättesäker) av Devotes nummer 1 Lisa Olsson / Lisaplace. Jag har kommit hem med en himla massa kassar som jag har packat upp nu, bland annat en klänning som jag tänkte ha på mig ikväll.

På tal om ikväll, äntligen har dagen kommit som vi har räknat ner för i si sådär en månad (haha!), valborg! Kommer förhoppningsvis bli grymt även om jag måste upp imorgon för att börja jobba klockan 12.

Kommer tillbaka lite senare, nu ska jag ut i solen!

2 kommentarer

  1. hej sesam! lite dålig uppdatering om din dag som egentligen var 44år typ.. världens längsta fucking dag. Puss (najs låt, http://www.youtube.com/watch?v=zNbnNAJ4oGY )


    • hej fisen! jag pallar icke, ehe. soonsoon you knoow. Jättenajs låt 😀 Kreeem



Kommentera

