h1

Instagram ♥ ❘ 20.10

juni 13, 2011

Tänkte mest bara visa vad jag hållt på med de senaste två veckorna när jag inte sitter här.

    
Bild 1 från en lördag när vi var ute on the countryside för att hälsa på Emma.
Bild 2 från stadsparken samma lördag när vi var och köpte växter till växthuset.
    
Jag åkt bil till jobbet någon helg sådär.
    
Druckit morgonkaffe (typ 14 av de 14 dagar som bilderna är ifrån) och varit på kalas hos min ingifte farbror Sören.
    
Och ätit jordgubbar (efter att ha gått 16 km under skoltid), och sist men inte minst; bytt profilbild på facebook!

2 kommentarer

  1. sv: hihi :* som det ser ut nu så är jag ledig från jobbet vecka 28, är du hemma då tro?


  2. Jag anklagar inte något eller är elak, men flesta av mina vänner dricker för att bli fulla. Trust me.
    Och jag behöver inte bli full/däcka för att förstå något. Jag vet redan tillräckligt vad alkoholen gör med en.
    Man ska dricka med måtta, that’s all.
    Men jag tycker ändå att man inte ska börja vid 13, 15, 16 års ålder. Knappt 17 år heller, men det år man fyller 18 är väl mer rimligt. Onödigt på att lägga så mycket energi på alkoholen med att gå ut varje helg. Det är bara vad jag har sett och upplevt.
    Jag ska inte säga att jag är professor på allt om alkohol. Nejnej!
    Men inte ska jag behöva bli full för att behöva veta vad som är rätt och fel? Jag anklagar dig inte nu Emma,
    så missförstå mig inte! 🙂 Det är bara såhär jag står just nu, och kommer nog stå såhär tills jag blir 18.
    Men även då ska jag inte supa mig medvetslös, kommer alltid hålla en måtta! 🙂
    Kram!



Kommentera

