h1

Midsommar!

juni 25, 2011

Jag har haft en galen, rolig, halvjobbig och lite urspårad midsommar! Men allt som allt kändes det faktiskt väldigt bra. Firade hos min vän Linn och efter ett tag när det började spåra ur drog vi oss vidare till hembygdsgården där det var hur mycket folk som helst som dansade till bra musik. När klockan hade slagit två var det dags att börja gå hemåt så vi var ungefär tjugo pers som slocknade hemma hos Linn. Idag mår jag bra men är lite trött, så nu ska jag bara vila hela dagen tills ikväll då jag ska till Maja och vara kock (så skriver jag bara. Förra gången vi lagade mat ”tillsammans” skärde jag upp potatisklyftor och hon gjorde resten. Hon har typ gett upp om det där med att jag är till någon hjälp i köket). Bra helg!

Kommentera

