h1

Black and White | 20.42

juli 1, 2011


Har fotat självporträtt seriöst för första gången på jag-vet-inte-hur-länge. Använde för första gången min svarta reflexskärm, där av de skarpa skuggorna på ena sidan. Blev helt kär, så himla grymt ljus blev det! Kommer helt klart att användas fler gånger.
Annars har jag inte så mycket att berätta, eller egentligen har jag ganska mycket jag vill berätta. Bara bristen på tid att skriva ner allting. Eller bristen på ork.
På måndag börjar jag jobba också, fyra veckor måndag till fredag och varannan helg. Känns sådär faktiskt men äh, det ska väll gå bra det också!

One comment

  1. Grymt söt 🙂



Kommentera

