h1

Simskoleavslutning

juli 17, 2011

Jag har ju som sagt börjat jobba. Jag har i och för sig inte varit här och skrivit sen jag började (citaten räknas inte) men jag skrev ju att jag skulle börja. Hur som helst så har jag varit simskolelärare i två veckor på ett av ställena, och nu är det dags för två veckor på två andra badstränder (ena på förmiddagen och andra på eftermiddagen). Så vi hade ju avslutning då, i fredags. Otur med vädret hade vi men vi fick tränga ihop oss i omklädningsrummet så det funkade ju det med. Jag kommer aldrig till poängen känner jag nu.
Vi börjar om.
Innan den sista gruppens avslutning började slutade äntligen regnet och ljuset blev amazing. Alla fotografers ljusdröm liksom (om man kan säga ljusdröm). Till råga på allt är sista gruppen min favoritgrupp med fullt att söta ungar (bara en kille så det kan ju vara därför) och även lite äldre syskon som var med i gruppen innan var kvar. Ganska fotogeniska ungar måste jag säga.
Så här kommer lite bilder då.


Alltså den här tjejen och hennes storasyster (tjejen i blå tröja som sitter på huk på stranden) måste vara de sötaste ungarna ever. Så fruktansvärt söta/fina. Har en massa fina bilder till på dem som är lite mer ”porträtt”-aktiga och inte lika mycket ”simskole-avslutning”-feeling. Om ni fattar.

3 kommentarer

  1. Jätte fina bilder 🙂


  2. Vilka fina bilder! ^^


  3. Söööta bilder!



Kommentera

