h1

Goodnight

januari 7, 2012

Okej, webcam-bilder kanske inte är det jag förespråkar mest i en fotoblogg men, det är roligt att kolla tillbaka på när man sen om några månader undrar vad jag hade för mig nu! (Jag gjorde ju knappt något inlägg från september-december.. och vad fasen gjorde jag då egentligen?) Så, here we go!


Efter att ha smörjt in hela fejjan i acnecrème, smörjt in nosen med idomin (är tokförkyld) och hoppat i mysigaste sovkläderna är jag nu redo för kvällen och sängen! Ska upp tidigt imorgon och vara simtränare åt två simgrupper så det är nog bäst om jag försöker sova nu. Godnatt!

Kommentera

