h1

Änglavakter

januari 31, 2012



Kom hem från skolan vid två och tror inte ens att klockan hade slagit halv tre innan jag hade däckat i soffan, gött. Sov i två timmar och mer intressant än så blire inte. Det enda jag gör under dagarna är typ att läsa i Kristina Ohlssons senaste deckare Änglavakter (hur många gånger har jag inte nämnt den boken i ett blogginlägg på senaste tiden?) så ja, kreativiteten flödar inte direkt. Längtar dag in och dag ut efter min 18-årsdag (16 dagar kvar!!), efter sommar och brunbrända ben (eller bara vår och powerwalks med tjocka tröjor på för att det fortfarande är lite lite för kallt för att vara utan) och sena utekvällar med mina favoriter. Chip chop

2 kommentarer

  1. Vad heter du på instagram du är grym!



Kommentera

