h1

ekphotos.se (better late than never)

februari 6, 2012

Vet ni vet ni vet ni! Min wordpress-design går ut imorgon, och genom att jag i ett år (!) försökt få till en fungerande hemsida har jag nu bestämt mig för att – tills jag klurar ut hur man får det att funka som jag vill – byta adress till ekphotos.se! Helst vill jag byta domän, det var ju faktiskt ett och ett halvt år sen jag kom på att EKPhotos var ett gryyyyymt namn, nu skulle jag vilja heta photosbyemma.se eller något sånt där, men vad fasen! Hädanefter hittar ni mig alltså på ekphotos.se (ska fixa så att ni slipper byta på bloglovin) och alla inlägg är importerade dit så, ja, vi syns där!


One comment

  1. sv: haha jaa. Grejen är ju att jag jobbar de flesta helgerna, och när jag väl är ledig så är det något med simmarna och är det inte det så är det helt underbart skönt att bara vara hemma. Typ så. Men man behöver ju inte göra så stor grej av det hela 😀 Vi skulle ju kunna ses en dag i stockholm eller nåt, fast vet iof inte hur långt du har dit? Annars har jag my own palce inom kort heheheheh. detdu!



Kommentera

